Information Håndværkerfradrag

Fradrag for vinduespolering?

Husk!! Du kan stadig trække din vinduepolering fra i skat.

 Du kan læse mere om det her :  www.bolig-job-ordning.dk

eller hos Skat.dk

https://skat.dk/data.aspx?oid=234961

 

 

 

Den Gule Vinduespudser.

CVR : 18 52 94 08

Abbonement og betingelser

Tilbud og Flyers.

Når vi kommer ud og pudser første gang, vil vinduespudseren lave en kontrolopmåling af deres bolig for at se, om de oplysninger vi har passer med det reelle antal ruder og derefter bekræftige tilbuddet, 

Såfremt det ikke stemmer overens,  vil vinduespudseren korrigere prisen og kontakte kunden med en ny pris inden han pudser.

Vi pudser kun når kunden har godkendt aftalen

 

Udvendig polering.

1. Udføres kun som abonnementsservice hver 4, eller 8 uge.

2. Vinduerne skal være let tilgængelige

3. Buske/træer må ikke dække for vinduerne eller adgangen hertil

4. Møbler og lign. må ikke spærre for adgangen til vinduerne, i så fald kan vinduespudseren være nødt til at springe vinduet over. ( Vi sender gerne sms dagen før, så i kan fjerne evt ting foran vinduerne)

 

Indvendig polering

1. Skal bestilles en uge før, pga faktureringen.

2. Kan bestilles som fast interval eller enkelt pudsning i forbindelse med abonnementet.

3. Ved indvendigt polering får du altid et opkald eller SMS dagen før, så du kan være hjemme eller evt. aftale at lægge nøgle.

4. Vindueskarme skal være tømt og lige til at komme til, såfremt de ikke er det, kan der opkræves et gebyr for den ekstra tid der bruges.

5. Vi fralægger os ethvert ansvar for ting der evt. skulle gå i stykker, fordi der ikke har været tilstrækkelig plads til vinduespudseren. (se paragraf 2 og 4. under udvendigt polering)

 

Afmelding af abonnement / samt Reklamationer

Vi bestræber os på altid at levere en god og proffessionel service, dog kan der opstå misforståelser, eller vinduene er måske stribet når solen står på, så kommer vi selvfølgelig ud og retter det op. 

For at kontoret kan begrænse disse fejl og rette dem hurtigst muligt er det vigtigt at ALLE reklamationer anmeldes til kontoret og IKKE til vinduespudseren.

Alle rettelser vedr ruter og reklamationer skal ske på TLF 71200304

Ved afmeldelse af abonnement er der 7 dage opsigelse inden den træder i kraft af hensyn til planlægning af ruten samt fakturering

Det betyder at du ikke kan opsige en aftale i den pågældende uge hvor vi kører på ruten, da ruten allerede er udskrevet og planlagt.

Alle opsigelser skal sendes på Email :

Du kan enten bruge formularen på denne hjemmeside eller sende den på dengulevinduespudser@gmail.com.

Opsigelser på SMS er ikke gyldig.

OBS:  Det er vigtigt at du skriver datoen for opsigelsen,

så der ikke kan opstå tvivl om hvornår aftalen er opsagt, såfremt der ikke er en dato er opsigelsen ikke retslig gyldig

 

Åbningstid :  Mandag til torsdag  8:30 - 16.30  / Fredag 8:30 - 1400 

 

Du kan altid ringe på Tlf:  71 20 03 04  eller evt. ligge en besked på tlf svarer.

OBS : DU KAN IKKE SENDE SMS , DA DETTE ER ET FASTNET NR.