GPDR - Person data politik

Personlige oplysninger indsamles når du registreres i vores regnskab / kundekartotek eller benytter vores kontaktformular.

 

 Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:


Dit navn, adresse, tlf nr og Email.

 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne betjene dig bedst muligt fra vores regnskabs og planlægningsprogram. 

Oplysningerne bruges til at give dig et tilbud eller yde dig den aftalte service i henhold til hvad vi har aftalt.

Vi opbevarer ikke personfølsomme data.

Personoplysningerne registreres og opbevares i fem år som regnskabsloven kræver det, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har altid ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet.

I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Er du ikke længere kunde hos os, Sletter vi dine data så hurtigt som muligt, Ved udført arbejde hos kunde, vil vi af hensyn til arbejdes historik, samt hvis evt. tvivlspørgsmål skal behandles, gemme data så længe der er behov for det, dog maks 2 år fra opsigelses datoen. 

Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen

 

Deler i mine data med 3 part ?

Ja, vi deler data med vores samarbejdspartnere, såsom revisor, advokater, data udbyder mm.

Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, i det omfang der kræves for virksomhedens drift, dvs revisor, advokat eller anden myndighedsperson som lovmæssigt skal have indsigt i driften af firmaet eller som følge af et salg af hele eller dele af virksomheden.

 

Vi beskytter dine data - Vores e-mails er krypteret og alt regnskab befinder sig i aflåste rum. 

Alligevel kan vi ikke garantere 100% sikkerhed vedr. dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.

 

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 71 20 03 04, hvis du har spørgsmål, vil have opdateret eller slettet dine data.